Odštampajte ovu stranicu
22 | 4 | 2019

Nikola Prodanović, Bojan Vujičić, EURODOM: Florim CEDIT

Nakon izvanredne arhitektonske sezone, u kojoj je Florim preuzeo vođstvo u izuzetnom eksperimentu sa materijalima i stilovima, kompanija je ponovo pokrenula CEDIT brend. Stvorena sa željom da istraži nove metode izražavanja koje bi mogle karakterisati kulturu života, ova kompanija je ostavila trag u scenariju 20. veka u jedinstvenoj avanturi, povezujući se s prestižnim imenima Marko Canuzo, Etore Sotsas, Enco Mari, Alesandro Mendini, Serđo Asti, Emilio Skanavino, Mimo Rotela, Đino Marota, Akile i Pjer Đakomo Kastiljoni i Grupo Dan, između ostalih. CEDIT današnjice i narednih godina vraća i ponovo pokreće svoju sposobnost za saradnju sa nekim od značajnih imena na savremenoj kreativnoj sceni. Rezultat te saradnje je niz keramičkih kolekcija koje su osmislili italijanski umetnici koji se bave dizajnom, a koje se razlikuju jedna od druge i u dizajnu, i konceptualno, i svaka je definisana originalnim stilskim znakom. Novi keramički predlozi, stvoreni sključivo u Italiji, neprocjenjiv su rezultat intenzivnog dijaloga između proizvodnje i tehnologije, koji se takođe definiše poetskom izražajnošću velikog uticaja; ove nove interpretacije materijala nude novu ideju arhitektonskog prostora, opisujući prefinjene vizije o mestu, vremenu i životu.

Zastupnik pločica kompanije Florim, pa i brenda Cedit, u Srbiji je kompanije EuroDOM.
Za više informacija, posetite:   https://eurodomsaloni.rs/